הדרך להתחלה חדשה-ממינוס לפלוס

הדרך לכלכלת משפחה בריאה ומשגשגת

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  


  • הדרך להתחלה חדשה-ממינוס לפלוס

    אנחנו חייבים להגדיל הכנסות!


    כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה מאחרים, או שאתם אמרתם אותו לעצמכם או לסובבים אתכם....?
    אם תכתבו בגוגל "הגדלת הכנסות" תמצאו אין-ספור תוצאות, שרובן, לצערנו, אינן מתאימות לנו ואפילו יכולות לסבך אותנו בהשקעות לא טובות, בשיווק מוצרים שלא יביאו לתוצאה מלבד השקעה ראשונית גבוהה שרק תפגע בנו כלכלית (ואני כמובן מסייגת ואומרת שיש הרבה דרכים טובות ויעילות להגדיל הכנסות, אבל לא בכך אנו עוסקים כרגע)


    הגדלת הכנסות חשובה ותורמת רק אחרי שלמדנו לשלוט ולנהל נכון את ההכנסות שלנו.


    ולמה?


    פשוט מאד, ככל שההכנסות שלנו גדלות, הנטייה שלנו היא להוציא סכומי כסף גבוהים יותר וכך אנחנו נכנסים למעגל קסמים בלתי נשלט ובלתי נגמר.
    ברוב המקרים, כבר בתוך התקציב הנתון שלנו, יש דרכים לחסוך כסף, ולעתים אף הרבה כסף.
    ניהול נכון של התקציב המשפחתי שלנו , הגדרת יעדים שמתאימים לחלום המשפחתי שלנו יכולים כבר במיידי לשפר את מצבנו הכלכלי ולהביא אותנו למקום של שקט נפשי ובטחון כלכלי.
    השלב הבא יהיה בחינת האופציות להגדלת הכנסות....


    אז אם אתם מרגישים שאתם חייבים "להגדיל הכנסות כי מה שיש אינו מספיק", היכנסו למדריך הטעויות הנפוצות שהכנו עבורכם http://start.vp4.me/madrich
    ואם אתם מוצאים שגם אתם, כמו רובנו, טועים פה ושם, התקשרו אלינו ואנו נשמח לעזור לכם לעשות סדר בתקציב הנוכחי ולצאת לדרך שיש בה כלים להתנהלות כלכלית שתשפר את הביטחון הכלכלי שלכם ושל בני משפחותיכם.

    שינוי גדול מתחיל בצעד קטן, והצעד הזה הוא שיחה לא מחייבת, שיחה ממנה תצאו עם תובנות ותוכלו להחליט איך תרצו להתקדם כדי לצאת מהמינוס ולשמור על הפלוס. או במלים אחרות, להחליף הווה מתוח בעתיד בטוח.

    אני כאן עבורכם, דפנה נוה 054-6766075


     
BizMakeBiz פותח ע"י